Wulfgar Odinson Tanár
Hozzászólások száma : 100 Tallérok : 1 Pontok : 0
| Tárgy: Tíz tallér után igényelhető képességek Csüt. Jún. 17, 2010 10:47 am | |
| Elemi Mágia
Minden kedves régi és új játékos! Egy apró szabálymódosítás következik. Az Elemi Mágia, mint olyan, megváltozik, szabadon választható és szabályok közé szorított lesz innentől fogva. Minden RÉGI és ÚJ karakter EGY elemi mágia formát választhat magának az alábbi listából, melyet az előtörténet végén kell feltüntetnie! (Régi karakterek esetén ezt NEKEM küldjétek el privát üzenetben.) Az elemi mágia formáktól eltérni nem lehet, azokat az alább leírtak szerint kell kijátszani!
A karakterednek választott Elemi Mágiának illenie kell a karakter személyiségéhez, jelleméhez! Erre figyeljetek oda mindenképp!
--------------------====================--------------------
Állatok Uralma mágiaforma (Állatmágia) A karakter képes megfékezni megvadult állatokat, ideiglenesen barátjává tenni hozzá semlegesen viszonyulókat, és megnyugtatni az idegesebbeket.
Ötödik Elem mágiaforma (Erőmágia) A karakter képes megidézni egy különös, természetfeletti erőt, melyet fizikai pajzsként maga köré vonhat, azt támadásként egy kézmozdulattal használhatja, hogy fellökjön egy ellenfelet, vagy akár magát is megtarthatja a levegőben egy rövid ideig.
Föld Irányítása mágiaforma (Földmágia) A karakter képes kisebb földmozgásokat idézni, képes porvihart kavarni, vagy akár az elmével megformálhatja a földet, mint egy szobrász. Minél bonyolultabb egy alakzat, annál tovább tart a megalkotása.
Sötét Hatalom mágiaforma (Démonmágia) A karakter képes egy védett helyre belépve "megszentségteleníteni", azaz hatástalanítani annak minden mágikus védelmét. Képes félelemaurát maga köré vonni: Aki látja, rettegni kezd tőle. Ezen kívül képes mások sötét gondolatait felerősíteni.
A Jóság Ereje mágiaforma (Angyalmágia) A karakter képes kézrátétellel gyógyítani, képes megnyugtatni másokat, vagy akár képes mások pozitív gondolatait felerősíteni.
Levegő Irányítása mágiaforma (Légmágia) A karakter képes szelet megidézni, szélvihart kavarni, vagy akár egy területről pár másodpercre elszívni az éltető levegőt.
Éteri Erők mágiaforma (Uralommágia) A karakter képes megállapítani, hogy mások milyen varázslatra készülnek, még akkor is, ha nem hallják a varázsszót, képesek egy varázslat hatását semmissé tenni, vagy rövid időre megszüntetni mások (és ezzel) saját mágiáját egy szobában.
A Nap Hatalma mágiaforma (Fénymágia) A karakter képes testéből fényt árasztani, képes tenyeréből vakító fénysugarat kibocsájtani, vagy maga köré illúziót szőni fényből.
Az Árnyak Ereje mágiaforma (Árnymágia) A karakter képes az árnyakat menedékként használni, képes az árnyakat csápokként használni, vagy akár képes a sötétben látni a hőt (infralátás).
Növények Barátja mágiaforma (Nővénymágia) A karakter képes a növények növekedését felgyorsítani, azokat irányítani, vagy akár képes úgy, mint a növények, fotoszintetizálni.
Pusztító Düh mágiaforma (Csatamágia) A karakter képes dühét fizikai támadássá formázni, ezzel vágásokat okozni a másik testén, képes ajtókat, sziklákat berobbantani egyetlen kiáltással.
A Mintázat Csodája mágiaforma (Rendmágia) A karakter képes feltérképezni a tettek következményeit, képes meglátni a tárgyakban a mintázatot, ezzel feladványokat könnyebben megoldani, és képes tökéletes haditerveket kieszelni.
Titkos Tudás mágiaforma (Jósmágia) A karakter képes ködös jóslatokat készíteni, veszélyben könnyebben védi meg magát, mivel minimális szinten látja, hogy mi fog történni (kivéve ha ő maga támad), és képes búvóhelyeket meglelni.
Tűz Irányítása mágiaforma (Tűzmágia) A karakter képes lángokat idézni, azokat támadásra használni, megszínezni, vagy akár manipulálni a hőt.
Könnyed Utazás mágiaforma (Útmágia) A karakter képes pár métert teleportálni, képes térkapukat létrehozni hosszú, fáradtságos rituálékkal, ha már mind a két helyen járt, és képes mindig eljutni a céljához, ha tudja, hogy az nagyjából hol van.
Védő Hatalom mágiaforma (Védőmágia) A karakter képes mindentől védő pajzsot vonni maga köré, bár ekkor ő sem támadhat, képes megóvni tárgyakat az idő hatalmától, vagy akár óvó ködöt idézni, amiben nem lát senki.
Víz irányítása mágiaforma (Vízmágia) A karakter képes irányítani, vagy akár megidézni is a vizet, és nem fullad meg a víz alatt.
Ezernyi Arc mágiaforma (Metamorfmágia) A karakter képes változtatni külsejét, akár mások teljes alakját felvenni fizikailag, és képes leutánozni mozdulatokat, hangokat.
Felsőbbrendű Fizikum mágiaforma (Testmágia) A karakter képes emberfeletti erőt, gyorsaságot és állóképességet kihozni magából. Erejétől sziklák repednek, hatalmasakat ugrik, gyorsasága akár a párducé, és akár két-három késszúrás után is megáll... Már amíg el nem hagyja a helyszínt, ahol használta a mágiát. | |
|